wtorek, 08 października 2024r.

Ile trwa przeprowadzka większej powierzchni biurowej?

photo 1612981810387 dbd6000a4551cropentropycstinysrgbfitmaxfmjpgixidM3wxNDA1NTd8MHwxfHNlYXJjaHwxNDJ8fHRydWNrcyUyMHRyYW5zcG9ydGF0aW9ufGVufDF8MHx8fDE3MDQwMDcwNTd8MAixlibrb 4.0.3q80w1080

Przedsiębiorstwa wykorzystujące powierzchnię biurową przenoszą się dość rzadko, jednak czasem również w tym przypadku występuje konieczność przeprowadzki. Bardzo często ma ona związek z rozszerzeniem działalności, co wiąże się z zatrudnieniem większej liczby pracowników. To wymagające przedsięwzięcie, które najlepiej realizować pod okiem profesjonalnej firmy przeprowadzkowej. Jak długo trwają takie przenosiny?

Wszystko zależy od skali przeprowadzki

Jeśli powierzchnia biurowa jest mniejsza, czas przeprowadzki ulega znacznemu skróceniu. Sytuacja wygląda inaczej w przypadku, gdy przenosiny mają dotyczyć rozbudowanego kompleksu z kilkudziesięcioma stanowiskami pracowniczymi. Kompleksowa przeprowadzka w tym przypadku będzie wymagać sporo nakładów pracy i może zająć nawet kilka tygodni.

Sytuację może utrudnić sam zleceniodawca, który bardzo często chce organizować cały proces przy zachowaniu ciągłości pracy w firmie. To zrozumiałe, ponieważ przedsiębiorstwo nie może zawiesić na pewien czas wszystkich swoich działań. Niestety taki typ przeprowadzki warszawa ursynów może być znacznie dłuższy i trwać nawet kilka miesięcy.

Przeprowadzka biura – o czym warto pamiętać?

Jeśli nie chcemy wywołać niepotrzebnego chaosu, musimy przede wszystkim przygotować odpowiedni plan. Funkcjonowanie w przestrzeni typu open space z obecnością pracowników firm przeprowadzkowych może być sporym wyzwaniem, dlatego na samym początku dobrze jest ustalić dokładną kolejność przenosin akcesoriów. Na tym etapie powinniśmy też zdecydować, które artykuły transportujemy na nowe lokum, a jakie zostawiamy w przestrzeni magazynowej.

Podczas przeprowadzki ursynów pracownicy biura muszą mieć zapewnione komfortowe warunki do realizacji obowiązków. W przeciwnym razie wykonywanie zadań będzie mniej efektywne, co wywoła znacznie większą ilość błędów. Dlatego najlepiej podzielić powierzchnię biurową na sektory i stopniowo wywozić potrzebne akcesoria na nowe lokum.

W jaki sposób pakować akcesoria?

Jeśli korzystamy z usług profesjonalnej firmy przeprowadzkowej, cżęsto możemy liczyć na pełne wsparcie specjalistów, którzy doskonale wiedzą, w jaki sposób zabezpieczyć wszystkie przewożone meble. W przypadku akcesoriów biurowych kluczowe znaczenie będzie mieć osłonięcie ruchomych części elementów i zabezpieczenie ich powierzchni przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Ze szczególną uwagą należy podejść do sprzętów elektronicznych, takich jak komputery, drukarki czy monitory. Najlepiej zapakować je w oryginalne pudełka i zastosować materiały tłumiące drgania w trakcie transportu.